onsdag 12 november 2014

Vecka 32 med Favorite Things Core Kit från Heidi Swapp

Då var det dags för ett PL uppslag igen. Jag har denna gång valt att arbeta med Favorite Thing Core kit som är designat av Heidi Swapp. Vi har tidigare även haft papper och dekorationer till den serien som jag har gillat så jag hade turen att ha lite av dem kvar på mitt väldigt stökiga scraprum.

Jag gjorde som vanligt när jag öppnat ett core kit - jag sorterar upp korten och tar fram den sidan jag gillar bäst av korten och ibland är det båda sidorna så då tar jag minst ett av varje kort framåt av dem. Sedan sorterar jag upp dem efter färg. Då tycker jag att det inte blir så rörigt när jag lägger upp ett uppslag.

Denna gång så har jag valt mest rosa kort men även vågat mig på att ta någon annan färg och tycker att det funkar ganska bra.

Vecka 32 är en vecka då vi gjorde massor - hemma måndag, sen Skara Sommarland tisdag och onsdag, Liseberg torsdag och sedan Ullared på fredagen. Hem igen för att på lördagen åka till Söderhamn på 40 års kalas för att sedan vara hemma på söndagen. Så det är mycket foton och en insert av design G om bara Liseberg.

Dessutom så var detta den veckan då branden här i Sala härjade som mest som jag ska göra en insert på men har inte hunnit med det ännu - får komplettera med det sen.







Hoppas att ni hittar lite inspiration. Nu längtar jag till helgen då jag ska på Dalapysslingen och får jobba vidare med de veckor som jag har utskrivna men ännu inte har gjort... och kanske ska börja med julkorten också. Om någon vill ha en leverans dit går det jättebra.




Inga kommentarer: