torsdag 13 november 2014

Lo med mycket stänk och väder!


Ja det var minst sagt en blöt dag detta...
Och det går ju inte att missa ett sådant här fotograferings tillfälle.
Det kom nog faktiskt också några uppmuntrande, "hoppa några gånger till", även om jag inte skulle erkänna det så någon hörde.
Speciellt inte inför min dotters kompis mamma som var tvungen att tvätta hennes kläder senare.
(Kompensation finns dock i form av färdiga foto kopior som ligger och väntar, jag är inte helt okänslig)


Till själva bakgrunden har jag använt Dylusions mister och en Ink Spray Pad samt stämplar som också kommer från Dylusion.
Jag har blandat färgerna Pure Sunshine, Fresh Lime, Melted Chocolate och Bubblegum Pink.
Det finns många roliga tekniker man kan göra med en Ink Spray Pad, just nu går det en kurs med just det temat där vi gör 4 st 12x12 sidor uppdelat på 2 kvällar. Nästa Ink Spray Pad kurs kommer att starta upp i Februari/Mars. Hör av dig om du är intresserad.


Dekorationerna är många och blandade, blommor från Petaloo och Prima, bling också från Prima. Mönstrade papper, knappar, tags och stickers från Bo Bunny.


Här kan du hitta aktuella kurser och datum.
Datum för nästa termin kommer i slutet på året.

Happy Scrappig!

Therese






Inga kommentarer: