onsdag 5 november 2014

Vecka 31 med Dreamy Core kit

Jag har gjort ännu en sommarvecka och det är som vanligt väldigt mycket foton men jag försöker få med så mycket som möjligt med hjälp av kollage som jag har gjort genom Photoscape. Se under tutorials om du vill göra likadant själv.

Jag har använt rosa kort från Dreamy Core kit. Just nu slut men vi har beställt påfyllning så vi får se när det kommer till oss.

Jag har inte dekorerat så mycket på dessa kort, däremot så har jag använt min penna lite mer för att skapa lite ramar vilket gör att det ser mer bearbetat ut. Jag har även dekorerat med lite banners som jag har stansat ut med olika dies.



 Till titelkortet har jag använt ephemera från Crate och även utstansat med die en banner längst ner, jag har använt papper från Heidi Swapp som jag tyckte passade färgmässigt.
Även här har jag dekorerat med utstansade banners och lite ephemera. Jag har även stämplat med en roller date stamp på typ alla kort och även det ger en dekorativ syn.
 Då det hände mycket denna vecka och allt fick inte plats på foton så valde jag att ta ett stort 4x6 kort och skrev ner på den. Jag använder Precision Pen, här 0.3.




Inga kommentarer: