tisdag 4 november 2014

Färgglatt!

När jag fick mitt förra DT-kit av Perra var det ett papper som fångade min uppmärksamhet.
Ni ser det på layouten här nedan, och det är det pappret som har en massa färgglada fält formade som trekanter! Läckert va'?!


Det pappret kommer från My Minds Eye och heter Geometric.
De andra papprena kommer också från My Minds Eye och heter:
Sketch  (direkt bakom fotot),
Stamped (svart-vitrandigt) och Shield (urklippt sköld).


Jag har också använt läckra Enamel shapes från My Minds Eye.


Bakgrundsmönstret gjorde jag genom att stänka svart mist med hjälp av en pensel.
Jag använde också svart Distressdyna ihop med en stencil från Tim Holtz som heter Schoolhouse.
Ringarna har jag "stämplat" dit med hjälp av pappersrullar i olika storlekar och svart akrylfärg.
HÄR hittar du Scrap-Perras "färg och kladd"!


Tack för idag!
Ha en fortsatt härlig vecka!



Inga kommentarer: