måndag 31 oktober 2011

Höstlov!

Hoppas att ni hinner med att ha lite ledigt nu under novemberlovet!
Jag blandar lite med att jobba och busa med barnen!
Idag första dagen på lovet fick mina ungar hjälpa mig att packa upp två leveranser!
Så under denna vecka kommer det att dyka upp nya artiklar i webshopen, tex Alcohol inks, väskor från Tim Holtz, Snowday en serie från Pink Paislee! Vi har också fått Julserien från Maja Design Vintage Winter. Men även Basic Greys Piccadilly och Little Black dress och likaså nytt märke för oss October Afternoons Sidewalk. Och ännu mera....

På tal om nyheter så kommer det under veckan att dyka upp lite nya "ansikten" i bloggen nu har vi utökat till sju stycken DT-tjejer .

I helgen hoppas jag att jag får träffa några av er på Scrapmässan i Uppsala, Vaksala skolan!
Ha en kusligt bra vecka!!

Inga kommentarer: