söndag 30 oktober 2011

Mitt i Prick!

Varje år har svärmors syskon- med familjer- en sommarfest. Vi äter mat ihop och det är alltid lite lekar som kasta bollar, minigolf och prickskytte med luftpistol. Allt under ordnade former förstås..  Bianca tycker det är SÅ svårt med pistolen, för den är så tung. Hon får skjuta oladdat.. ;)
En enkel layout med bara två papper från den härliga Indie Bloom serien från BasicGrey. Det prickiga heter Street Market och det andra Flamenco. Det har jag klippt ut blommorna ifrån. Lite pillgöra, men det passade så bra in här tycker jag. Fotomattan har jag rivit kanterma med en EdgeScraper. En liten manick med inbyggt rakblad som frasar kanten, lite beroende på hur du vinklar den mot kanten på pappret. Titeln har jag skrivit med thickers. Det finns massor av varianter och just denna heter Gift Box
Jag har smetat på lite stickles på den främre blomman. Det finns i butiken, även om det inte kommit upp i webshoppen..  

Inga kommentarer: