lördag 1 oktober 2011

Prima Mistable Canvas - Ny gäst-DT

Hej, Carina Laurén heter jag och har fått den stora äran att vara gäst-DT åt Scrap-Perra. Några lördagar framöver hoppas jag på att ge er lite inspiration!!!

Självklart var min första utmaning något helt nytt för mig, skapa på Primas underbara Mistables Canvas!!! Det var jätteroligt och som sagt något helt nytt! Min älskade brorsdotter Moa fick bli föremålet för skapandet, hon kan alltid ge mig inspiration den vackra tösen!

Jag har mistat canvas'en i ett flertal färger. Tattered Angels Glimmer mist - som är mina klara favoriter, i nyanserna; Sand, Suede, Coffe Shop, Sea Glass, Turqoise Blue, Olive Vine och några stänk av Yellow Daisy!

Nu till lite andra dekorationer; Nyckeln är självfallet Tim Holtz - Ideaology Word keys. Blomman på papper - Glitz. Blomman med kristall o glitter är alldeles underbar och är Prima Flower Melody White. Blomman i övre hörnet av fotot är en av Prima - Pattern Coordinates - Fairy Flora. Pappret med klockan kommer från Bo Bunnys Noteworthy - TimePiece. Sen finns det även en härlig ranka - Floral Embelishments Canterbury Vine Spray - Cream, som fastnat på flertalet av mina alster!

Titeln Little Angel är en Dusty Attic (kommer att komma till Scrap-Perra så småningom) som jag har smetat Gesso (finns i flera former hos Scrap-Perra) på och mistat även den med Glimmer Mist. Detta skapar otrolig struktur o härlig färg, som MiaKL demonstrerat på en träff för inte så länge sen. Nu är även jag ett stort Gesso-fan!

Självklart hittar ni allt här hos Scrap-Perra.

Tack för mig för den här gången, hoppas att jag inspirerat!

Kram
Carina

6 kommentarer:

Marie Wisén sa...

Toppen att du är med oss!!!! Jätte fin LO, goa fina du. <3

Välkommen i gänget! Kram Marie

Maritha sa...

Ett kanonfint första inlägg! Det ska bli kul att se vad som följer... :)

Ciza Patricia sa...

En jättehärlig LO! Grattis till gäst-DT. :)
Kram
Ciza

Susy sa...

Vilken underbart vacker LO!
Du kommer göra succé här!

KRAM SUSY

Laurén sa...

Åh va ni är snälla!! Kram på er!

Skärviknina sa...

Jättefin LO! Grattis till uppdraget! N.