söndag 16 oktober 2011

Ett kort och en namnskylt.

Ett kort till en mycket trevlig kille som kommer att arbeta mycket tillsamans med min make. Han flyttade hit med sin familj för att börja här, så han är helt ny. Klart att han ska ha ett varmt välkomnande..  Kortet har jag gjort med olika papperserier från CosmoCricket. Det randiga heter Deck Chairs och det rutiga Repeat. Det är från de olika serierna Salt Air och Upcycle. Det tredje randiga pappret är slut i shoppen men kommer från serien Social Club. En rejäl blandning med andra ord. :)  En liten remsa vit wellpapp som jag sprayat med smooch spritz - splash. Jag botaniserade i min blomlåda och det finns både rosor och rosknoppar i butiken, även om de inte kommit upp i webshoppen än. Namnet har jag skrivit med CosmoCrickets Tiny Alpha. (finns i flera färger.) 

Jag använde samma pappersserier till att göra min namnskylt till träffen i Karlstad i början av oktober. Temat var "rund" och jag passade på att använda min STORA kapsyl från Maya road. Den har jag klätt botten med andra sidan av Repeat. Samma bokstäver som på kortet innan och rosor som hänger lite över kanten. En ritad söm kring hela papperscirkeln är en liten enkel dekoration som gör stor skillnad, liksom de streck som jag ritat på bokstavsstickersarna. 
Jag önskar er en bra dag!

Inga kommentarer: