tisdag 28 juni 2011

Nya GCD Studios!

Går det att scrappa vardagsbilder romantiskt? Javisst, det går alldeles utmärkt! Och med GCD Studios nya svart/vita serie så blev några vardagsbilder om när dottern tvättar sin cykel både elegant och romantiskt - med hjälp av lite blommor såklart :)

Jag har utgått från pappret Versailles som har en vacker, scalloped ram. Ovanpå det har jag använt ett gult papper med vackra rosor från Crate, Honeymoon från serien Portrait. Det svarta pappret med text är från GCD Studios och heter Petite Annonce.

Till sådana här vackra papper behövdes inte mycket dekorationer. Jag har använt blommor från Prima, Audrey och Millinery. Det lite större alfabetet är från Pink Paislee medan det mindre (pyttelilla!) är från Cosmo Cricket, genomskinliga små stickers med svart text - urläckert! Det kommer snart upp i butiken.






Hoppas att alla har en härlig sommar! Själv går jag på semester om några dagar och hoppas såklart på massor av sol (men också lite, lite regn så att jag kan pyssla med gott samvete!).


/Helena

Inga kommentarer: