torsdag 23 juni 2011

Lime Twist...

jag är en STOR MME fan och gillar verkligen deras serier och Lime Twist är inget undantag. De är sååå härliga i färgerna, klara och glada!! Här har jag lekt med 3 papper ur serien där jag kan ha använt både fram och baksida. Det är Stripe, Zig och Blooms.

Hittade härliga foton på dottern så hon skulle pröva reflexen (har scrappat dessa flera gånger nu för det är så härliga färger på fotona oxå). För någon vecka såg jag på MMes blogg en skisstävling där jag tyckte skissen var intressant men fick inte ihop LOn den veckan men igår så släppte det, så här är resultatet.
Blommorna finns oxå i butiken men då det är ett storpack på 100 st blommor och förpackningen är inte lätt att posta har vi dem bara i butiken. Kan hända att vi splittar upp den i småförpackningar sen. Titeln är skriven med alphabet från Tim Holtz (som jag nu ser inte finns i webshopen).
Vi har tagit in en ny vit penna som ännu inte finns i shoppen, den heter Uniball White Gel Pen, och jag bara ÄLSKAR den!!! Den är verkligen lättflytande och fungerar på allt, tom på foton, på knapparna där ni ser det vita här nedanför och papper såklart. Jag har gjort lite highlights på blommorna ovan om ni tittar noga...
Ha en trevlig midsommar allihopa. Nästa vecka är vi iväg på semester så vi får se om jag hinner fixa något i förväg!!!

Och snart så släpper vi ytterligare 4 deltävlingar till vår Sommartävling, hoppas att du är med!!

Inga kommentarer: