tisdag 14 juni 2011

BoBunny - Gabrielle

Min absoluta favoritkollektion den här våren har varit BoBunnys Gabrielle. Jag har använt papperna om och om igen och fortfarande inte tröttnat! Så härliga färger och mönster, de går att kombinera i all oändlighet.

Till den här layouten har jag använt papperna Gabrielle och Elegance. Två ark av pappret Gabrielle faktiskt, ett som sitter bakom pappret Elegance och det andra har jag klippt ut den stora fjärilen ur och sen använt remsan som blev över att sätta under fotot. Jag har sytt längs kanterna på papperna och sen rivit och vikt lite här och var.

Till dekorationer har jag använt ett kuvert från Maya Road, en träfjäril från Pink Paislee (som jag målat vit och dekorerat med stickles), en stor blå blomma från Prima, två mindre, ljusa blommor som heter Eminence, också från Prima, en artisan element från Pink Paislee, några gröna löv och några knappar från MME.


Några närbilder:








/Helena

2 kommentarer:

Carina sa...

Helt ljuvligt!!Och papperen sååå fina!Söt liten modell också.

Carina sa...

Härlig LO och färgerna likaså.