måndag 21 februari 2011

Tomtar på loftet?

Hej! Idag har jag gjort en layout med Pink Paislee papper från serien Queen Bee. Jag gillar de finstämda färgerna i den här serien. det är inte så ofta man (eller i alla fall JAG) scrappar grått grönt och gult, men det blir såååå fint tycker jag.

Här är mina pojkar poserande på Loftet, en pizzeria på skidanläggningen Branäs. Stället heter loftet, därav titeln. Och JA, min son är hur BLEK som helst. Vi har kommit fram till att han liknar Edward Cullen - sämre kan man väl ha det :):):)

Tomtar på loftet

Här blev det mycket lager på lager, pappren som använts heter Bees Wax, Honeycomb och Honey Bee.Sen har jag stoppat in flera Punch out die cuts tags från Queen Bee-serien lite här och där, Och så SPETS. Underbar Off white och grön spets från inkido. Me like!

Tomtar på loftet detalj 1

Blomman är från Prima, Petunia Chopin. Fantastiskt fin!!! Jag har haft den på skrivbordet länge nu. Måste lära mig att avnända mina saker! Nedan kommer en detalj på alla lager. Stoppade in en orange knapp avslutningsvis för att få till en såkallad visuell triangel kopplad till de två områdena med orange titeltext. Om ni undrar vad den gör där… :)

Tomtar på loftet detalj 2 Ha en fin ny vecka!

Tesa

4 kommentarer:

Malin sa...

Den här layouten gillade jag...gillade ditt sätt att arbeta lager på lager...

Maritha sa...

Du är så duktig på att få till alla lager. En härlig LO! Mysiga foton..

Maritha sa...

Kanonfint!!! Killarna är ju så fina och jag gillar både färger och tillbehör, du får alltid till det med färger och allt....
Kram

Mia KL sa...

Visst är de härliga de där papprerna. Jättefin LO.