torsdag 24 februari 2011

Nyfödd...

Vår son fyllde 8 år i tisdags (tiden går såååå fort) så jag var ju tvungen att leta reda på ett foto från när han är nyfödd och göra en LO om det. Här har jag använt Theresa Collins Chic Bebe Boy som har härliga blå papper som passade. Jag har en vit cardstock i botten. Mönstrade papper är Ledger, Mini Tags, Calender och Growing. Jag har även använt blått organzaband och blå spets.


Här ser ni en närbild på de prima blommorna jag har använt, Craftable och i mitten av de större har jag använt nya Prima Arco Iris blommor som är små söta blomdekorationer i hårt material och finns i många olika färger och former. Jag har använt nr 4 och nr 5. Utöver det har jag använt Reprints pearls och Rhinestones.

Veckans vara är Cute as a Button från My Little Shoebox och här har jag använt flera av de papprerna som är så färgglada och härliga till inbjudningskort till dotterns kalas som kommer vara om en ungefär. Jag har gjort dem väldigt enkla precis som till sonens kalas. Rosa cardstock som är i storleken 7,5 x15 vilket gör att jag får ut 4 st från ett cardstock.
Och här får ni lite sneek-peak inför nästa veckas blogg inlägg. Jag har börjat leka med Primas canvas sheet som de har skapat tillsammans med Tattered Angels... men jag är inte helt klar så ni får vänta en vecka.
Vi håller på för fullt med att få upp alla Prima nyheter i webshoppen så fortsätt att titta. Och vi har en leverans på väg från USA med MME papper, mer coredinations mm. Och även Sassafrasslass är på väg men de har lite längre leveranstid så vi håller tummarna på att det hinner komma fram innan vi åker till Karlstad.
Och ni har väl inte missat att ni kan lägga in en förbeställning till Karlstad, gör bara en normal beställning, välj Hämtas som betalningssätt och skriv Karlstad i kommentarsrutan så fixar vi det.

3 kommentarer:

Cornelia sa...

En sån vacker LO och vad spännande med det som komma skall nästa vecka!

TesaB sa...

Layouten är bara såååå fin! Underbara fina mjuka färger och så mycket fina detaljer!!! Och vilken cliffhanger, ser härligt mistigt ut!!!

Unknown sa...

Underbart vacker layout!!