tisdag 15 februari 2011

Kort utan text

Ibland gör jag några kort utan färdig text - bra att ha på lager och ta av när behov uppstår! Bara att sätta dit ett "Grattis", ett namn eller siffra.

Till de här korten har jag använt papper från Pink Paislee, Bayberry Cottage. En av deras fräckaste serier, enligt min mening. Till det lila/svarta kortet har jag använt pappret Gazebo, fram - och baksida. Dekorerat har jag gjort med en flip note, punchouts, en lila brad och blommor från Graphic45.


Till det blå/svarta kortet har jag använt pappret Flower Garden, fram- och baksida. Sen har jag dekorerat med en flip note och punchouts precis som på första kortet, artisan elements från Pink Paislee och en Primablomma i samma färgskala som pappret (tyvärr slut i butiken).


Så nu ska jag bara vänta på något trevligt tillfälle att ge bort de här korten :)
/Helena

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Vackra!!! Vem som helst skulle bli glad åt nåt så fint!

Gillar alldeles särskilt det blå, kanske för att jag själv har så svårt att "få till det" med den färgen... men du kan, du!

Stephi sa...

otroligt snyggt! Tokgillar dem!!!

Mia KL sa...

Ursnyggt, visst är det snygga papper!!! Önskar att jag fick tid till att göra ett par kort utan text, hoppas att jag finner tid till det snart.