söndag 23 mars 2014

Ett tackkort..

En av barnens fröknar ska byta skola och hon kommer vara mycket saknad. Bianca kom helt hysteriskt på att hon ville ge en present, och ett kort. Kvällen innan frökens sista dag! Jaja. Vad är väl en kväll framför TVn mot en något stressad kväll i scraphörnet?   ;)

Det blev ett kort. Med en present..

Mitt cardstock la jag en mask över (Just denna hittade jag inte men det finns massor av andra...) Jag sprayade med min gula Dylusions mist., sen vände jag på cardstocken och på masken och lät överskottsfärgen ta lite plats på insidan av kortet.. Papprena kommer från Basic Grey's serie RSVP.


Rosetten har jag vikt till själv av tre lika breda remsor av samma papper. (Noice Maker) Jag har vikt till dem lite och lagt två av dem på varann och de tredje som "nerhängande band".
Här ser ni i lite andra vinklar: 



Innuti kortet har jag fäst en liten ficka med washitape. Jag skrev en hälsning till fröken och barnen skrev under. Här ser ni den gula överskottsfärgen, fickan och även kanten på framsidan av kortet, som jag använde en stans på..


Fröken blev jätteglad och jag hoppas att hon får det bra i nya skolan..  

Har ni koll på månadsutmaningen i forumet? Det finns fortfarande ett par dagar kvar att vara med! 
Jag önskar er en härlig söndag! 

Inga kommentarer: