söndag 2 mars 2014

En enkel ros


När jag fick detta fina papper, från K-Designs nya serie Knock on wood, i mina händer visste jag precis vilket foto jag skulle använda! När vi var på Mallorca i höstas så hade hotellet en jättefin trädgård i olika platåer och med några få rosor kvar. Jag tycker det är kul att leka lite med fokuseringen när jag fotograferar, det blir ett så härligt djup i korten. Och med detta papper lyfts rosen lite ytterligare, tack vare rosorna som finns i hörnet. 




Ett svart cardstock som fotomatta och en extra markering kring fotot med en washitape från TimHoltz
I vänsterkanten har jag draperat lite ostduk och accentuerat med tre små rosor och en pärlpin. 


Jag önskar er nu en härlig söndag! 
Än finns ett par timmar kvar tills Cybercropen är över! 

Inga kommentarer: