måndag 24 mars 2014

Älskade stövlar...

Först...ledsen att ni inte fick se något av mig förra veckan. Tiden före träffen i Annexet rullade på väldigt fort och sedan i måndags förra veckan så var jag och maken HELT slut så vi sov på soffan nästan hela dagen, det var ett under att vi kunde somna på kvällen :)...

Allmänt för veckan: Vi väntar in en stor leverans med påfyllning av det mesta som borde komma senast onsdag. Och det kommer även massor med nytt som jag ska jobba med att få upp i webshop så fort som möjligt. Sedan ska vi gå igenom lite mer och fylla på lite mer... Och vi väntar med spänning på när vår förbeställning av SNAP kommer. En del hoppas vi kommer nästa vecka då de kommer till grossisten denna vecka och ska sedan packas om för att skickas till oss.

Nåja, denna vecka så tänkte jag visa en färgsprakande layout med min färgglada kära dotter som fullkomligt ÄLSKAR att ha gummistövlar, så mycket att hon för två somrar sen ville ha det på sig när hon skulle på bröllop och hade finkläder på sig :) Så ni kan ju ana att hon var lycklig när det var dags att köpa nya stövlar för denna säsong och fastnade för riktigt knallgula stövlar.

Och jag kunde ju så klart inte låta bli att fota henne när hon har gummistövlar, finklänning i knallrosa och sin turkosa vinterjacka på sig :) som gjort för att fastna på bild och scrappas.

Eftersom det är så mycket färg på fotot så valde jag att ta dessa härliga papper från Color Swap som går i gult och rosa men inte lika färgintensiva. I botten har jag använt olika stenciler (mestadels Tim Holtz Layering Stencils) tillsammans med färgstarka Distress Ink Pad (Picket Raspberry, Squeezed Lemonade och Peacock Feather). Sen har jag även sprayat med Dylusions Lemon Zest, Bubblegum Pink och splashat med Vibrant Turquoise...



Här ovan ser ni lite olika trädekorationer och texten har jag skrivit med American Crafts Precision Pen som är sååå härliga att skriva med, finns i flera olika storlekar som fylls på i veckan.

Inga kommentarer: