söndag 20 november 2011

You are my sunshine...

Jag har fått hem nya härliga serien Times & Seasons från Echo Park Paper. Den har inte kommit upp i  shoppen än, men den finns där. Jag älskar dessa papper i dova färger!

 Titeln är en stickers från kitet och en känd låtrad som framförts av måånga..  (Doris day, Johnny Cash, Bob Dylan, Bing Crosby mlf.) Där sitter också en liten vellumfjäril från Jenni Bowlin. 

Jag brukar inte använda sådär jättemycket blommor, men dessa passade bra i både färger och till bilden, så det blev ett gäng. Jag fyllde ut med (ros)blad så det inte skulle bli så glest. 

Jag har även använt två olika spindelnätsband, ett grönt och ett svart. Journalingrutan kommer från samma kit som papprerna. Jag har använt lite blingstenar i svart och vitt och en fågel från Prima


Jag hoppas ni har en härlig söndag! 

Inga kommentarer: