måndag 21 november 2011

Presentpåse till Jul!

Hallå där ute alla scrap-galningar! ;)

Den här veckan tänkte jag visa en liten presentpåse som jag pysslat ihop...
Jag har använt mig av en helt vanlig vit påse med 4-kants botten. Klätt den (fram och baksida) med; Maja Design - Vintage Winter - Luften är krispig. Jag har kantat den med vanlig Vit Paint-Dabber från Adriondack.


Magnoliastämpeln har jag stansat ut med Spellbinders och fäst på en bit blått cardstock. Jag gjorde likadant med textstämpeln samt den lilla dekorationsbiten. Ramar håller alltid ihop det :)



Sen ni som känner mig nu, vet att jag inte kan låta bli blommor på mina alster. Däremot ville jag denna gång att det skulle vara lite vintrigt, så jag gick loss med lite Stickles - Frosted lace, ovärderlig!!! Det är jättesvårt att få den att fastna på bild bara :)





Just ja, ni skulle få se en baksida oxå ;)




Ha en fortsatt trevlig måndag, så ses vi nästa vecka igen!!
XOXO

2 kommentarer:

Susy sa...

Underbart fin liten presentpåse, Carina!

KRAM SUSY

Laurén sa...

Tack rara Susy!
Blir nog ett par stycken till såna påsar innan julen står för dörren!
Kraaam