söndag 27 november 2011

Snow day!

Idag är det första advent och det är ingen snö i sikte här. Julmarknad är det i stan och regnet verkligen ÖSER ner.. Inte så mycket till julfeeling då, inte..  Men det är lite mysigt att värma på glöggen och scrappa bilderna från förra vintern. Här är ett på min stora dotter när hon sitter och pimplar på sportlovet hos farmor.

Snögubbspappret heter Frosty. Jag gillar att det är brunt i grunden. Det blå, warm mittens, som är fotomatta har de söta vantarna på andra sidan. Dessa klippte jag ut tre par av och fäste med 3Dkuddar. Till titeln har jag helt sonika använt papprets namn, Snow Day. "Snöbollen" som sitter där är en blomma från prima.

Det här bandet är lite läckert. Ett vitt förklistrat bomullsband på rulle som ger gott om utrymme för att skapa själv. Med stämplar, färg, text eller bara vitt.. Eller som här Två olika sorters glimmermists!

Jag önskar er en lugn första advent.

Inga kommentarer: