tisdag 30 september 2014

1 2 3 4 5

Äntligen tisdag, och min tur att blogga!
Här kommer en layout i härliga färger, svart, vitt och råååååååsa!!! :-)


Bakgrundspappret är ett vanligt slätt, vitt cardstock.
Men det piffade jag till genom att spraya och stänka rosa mist på,
samt använda svart Distressdyna (Black Soot) ihop med en Tim Holtz-stencil som heter Dot Fade.


Jag har också "stämplat" några svarta ringar genom att måla med svart gesso 
på änden av en tom toarulle, och sedan trycka det mot pappret.

De mönsterpapper jag använt är Sketch från My Minds Eye samt
Kissing Booth och Wonder Wheel från Studio Calico. 


Dekorationerna jag använt är några av diecutsen från ett kit som du hittar HÄR!
Det kommer från My Minds Eyes serie Jubilee.


Vi syns om en vecka!
Medan ni väntar får ni kika på mina duktiga DT-kompisars alster under veckan!


Inga kommentarer: