tisdag 10 juni 2014

Hoppa högt!

Idag blir det en färgglad layout från mig!
Det är så läckert att jobba med kraftiga färger, och att lägga till lite svart och vitt.

Bakgrundspappret heter Hula Hoop och kommer från American Crafts. 
Egentligen är den nedre grå bården något som man ska skära bort. På baksidan står nämligen produktnamn och sånt. 
Men eftersom jag tyckte det blev en kul effekt, så skar jag av en bit i ovankanten på pappret, och behöll den grå bården!


Titeln blev på engelska vilket annars är ganska ovanligt på mina layouter.
Men här passade det så bra! Fotot är dessutom taget i USA, och där säger man ju "Jump!".

Jag la två blommor på varandra. De kommer från kitet Mr& Mrs från Prima.
Just dessa är slut, men kolla alla andra fina Prima-blommor i liknande stil och färg!
Ovanpå blommorna sitter en plastdekoration från kitet Diecuts Ephemera (Heidi Swapp).
Även snabel-a:et kommer därifrån!


Det blå/turkosa pappret heter Seeing Stripes och kommer från Heidi Swapp.
De svarta och vita tunna remsorna är baksidan på samma papper!
Det lilla blå chipboard-hjärtat kommer från Studio Calico.


Må solen skina på er, kära scrapvänner!


Inga kommentarer: