söndag 15 april 2012

Riktiga Rullskridskor

Inlines har ju varit standard i många år nu, och att få tag i ett par riktiga rullskridskor är inte alls lätt. Jag har dock ett par i min garderob som jag köpte i Holland 1984. De är fortfarande fina och helt fungerande till Biancas stora glädje. Då kunde ju hon åxå åka ute på gatan. Det ska bli kul att se vilka hon väljer i år.

Jag har använt det härligt prickiga pappret - Polka-  i rosa och brunt från Glitz. De fick sig en rejäl omgång med "fotfilen" (Prima Distressing tool) för att få en sliten look. Den vita blomman bryter av färgen tillsammans med den vita ramen, som jag har sprayat med lite rosa mist. Pappret med blommor på är från en förpackning (bling tror jag). Till tagen har jag använt samma papper, en stor rosa öljett och lite brunt bomullssnöre. Där har jag skrivit min historia kring dessa rullskridskor. :)   Titeln är skriven med Thickers, modell ShoeBox

Jag hoppas ni haft en härlig helg! 

Inga kommentarer: