torsdag 26 april 2012

Många svordomar!!!

Alltså teknik och jag går inte ihop trots att jag gick natur på gymnasiet... gillar inte alls att man har ändrat ALLT inom blogger så mina inlägg framöver kommer att se ut som lite hur som helst tills jag fattar grejen...

Nåja, ett kort har jag knåpat ihop och tänkte visa er. Jag har använt flera papper från Glitz serie French Kiss som jag har använt Ingvild Bolmes "fotfil" runt papprerna. Massa annat har jag också använt såsom en Tim Holtz die, band, spets, blommor etc. 

Sedan har jag även färglagt en Magnolia stämpel (från Princess and Princes) med Tim Holtz Distress Markers (vi har nu alla pennor i lager inkl ett helt set). Jag har målat på akvarell papper och det gick alldeles utmärkt. Det är samma teknik som Tombow som Åsa skrev tidigare i veckan men skillnaden jag kan se är att det är mycket ljusare och "softare" färger.

Lite närbilder på blommor.
Gamla prima bokstäver som jag hade kvar sedan tidigare...
Puh, det var en pärs. Till nästa gång hoppas jag att jag orkar fixa lite länkar (just nu osar det svordomar här hemma...)

Ps - kan avslöja att en ny gäst-DT kommer att tjuvstarta på lördag. Lite försmak om vad som kan läras på kurserna under Scrapbooking med hjärta. Det finns fortfarande platser kvar till Natalies och Christys kurser. DS

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Kjempeflott kort! Utrolig fint med de perlene. Nydelig fargelegging.
Elizabeth xx