måndag 30 april 2012

Härlig måndag!!!

Då Perra är på semester med ett grabb-gäng till Italien och kommer hem sent inatt så får jag vikariera för honom!!!

Och det finns massor av att berätta!!!

Idag kommer Magnolia - så fort paketet kommer innanför dörren kommer vi att släppa dem i webshoppen - allt är förberett för det! Nu finns det även fina studentstämplar som passar oss svenskar!!!

Sedan så ska vi hämta hem lite nyheter för oss som kan användas i Mixed Media-världen- Faber-Castells Big Brush pennor!!! Jag har kollat igenom massor av Youtubeklipp av Christy Tomlinson och håller nu på och leker med mina första tavlor. Har tjuvstartat med mina NeoColor II pennor tills jag får tag på pennorna. Jag hoppas att ni spanade in Camillas gäst-dt inlägg i lördags där hon visar även mer av Mixed Media vilket hon kommer göra under maj och juni månad.

Sen då?? Jo, nu är det ju RÄTT VECKA för vårens häftigaste event!!! Scrapbooking med hjärta som pågår i helgen- lördag och söndag kommer vi befinnas oss i Engelska skolan i Järfälla och få umgås. Massor av er har anmält er till cropen som pågår både lördag och söndag. Och så har en hel drös av er anmält till de härliga kurserna som Nathalie Kalback, Christy Tomlinson och Ingvild Bolme kommer att erbjuda oss. Jag ska gå hos alla 3!!! så Perra får sköta butiken själv :)

Vi väntar även leverans från USA och då ska de nya vårfärgerna av Distress Ink set komma, vet just nu inte vilken dag de kommer. Hade hoppas på idag men det verkar som om det blir på onsdag tidigast.Då kommer det finnas påfyllning men även massor av nytt som vanligt, som Crate Paper två olika serier och Echo Parks Hello Summer.

Sist men inte minst vill jag tacka Malena för sin tid hos oss som Gäst-DT. Tusen tack för din inspiration!!!

Ha en härlig måndag - själv sitter jag med bokföring och slutspurten för att lämna in deklaration. Varför gör man allt i sista stund?

Inga kommentarer: