söndag 1 juli 2012

Jordgubbar!

Nu är det sommar och jordgubbstider. Har ni varit iväg och plockat och fyllt frysen än? Jag har inte kommit iväg på ganska många år, även om jag varje sommar inleder med ambitionen att I ÅR - DÅ ska jag.. :)
Men jordgubbar brukar jag äta. Lagom till vi kommer till Öland, så sjunker priserna och när de bara kostar 10 kr litern, så blir det jordgubbar och grädde till efterätt varje dag.


För lite effekt valde jag att använda bärets latinska namn som titel på layouten. Bokstäverna har jag stansat ur samma papper med TH die-strip Chip Block.
Prickigt är ju alltid inne och här har jag valt ett svart, ett rött och ett blått papper ur LilyBee designs Handmade-collektion. Det verkar bara vara det blå som finns inne nu... Under fotot har jag vänt på papprena så det är den enfärgade sidan som syns.
En enkel ram kring hela layouten har jag ritat för hand med en vit uniball penna.

Det blev en väldigt Clean & Simple layout denna veckan.
Tack för mig!

Inga kommentarer: