fredag 13 juli 2012

Fredag den 13:de

Någon mer än jag som märkt att det idag är fredagen den 13:de? Trodde jag skulle ha en soft, ledig dag men ödet ville något annat. Arbetsplatsolyckor, trasig telefon som resulterade i en ny efter mycket om och men, och även nytt trådlöst bredband och så lite annat men äntligen är jag hemma och kan visa vad jag tänkte bjuda på idag :)

Jag har altrat ett salmiakrör med papper från KaiserCrafts, serien The Lake house - Getaway och Retreat.



På baksidan har jag gjort en snörning och hängt ett hänge från Tim Holtz Swivel Clasps 
som jag hängt en sko i.


Och så toppade jag med lite blommor från KaiserCraft Fairy Floss och Primas Coral Ice och Rhinestones.



Perfekt liten gå-bort present fylld med lite gott ;)
Och ni har väl inte missat den stora sommarrean, jag hade i alla fall tänkt att "hjälpa" Perra göra plats för allt smarrigt de är och köper hem på Cha.... (Inte alls avis, lovar) ha ha ha..
Ha nu en riktigt skön vecka och nästa fredag tänkte jag blogga en tutorial på en ask som jag tycker är sååå fin, hoppas ni tittar in igen då ;)
Kram




1 kommentar:

Marita Johansson sa...

WOOHOOW vilket snyggt rör.
Läckert med det cerisa bandet till snörningen

Kraaaaaam