söndag 29 juli 2012

Fotogenique

Det är lite kul när barnen är med på fotosessionen och faktiskt poserar lite. Här är min stora 15 åring som är motivet i centrum. Bilden är tagen i Turkiet, på hotellet av hotellets fotografer. 
  
Jag har återigen valt att ha ett mönstrat papper i botten. "Baksidan" på CC "Fast lane". Blomsterbården är andra sidan av det papper som jag lagt som fotomatta. Även det kommer från CosmoCricket och heter "Inspiration". Jag har fyllt i det svata trycket av damen på pappret med en svart tunn penna. och jag trädde en röd ros mellan hennes händer. Det blev så fint, tycker jag, när hon står där brevid fotot.. 


I hörnet har jag fyllt på lite med träknappar, vit och rosa bling. Titeln i chipboard fick gå över hela sidan, liksom den matchande washitapen. Knapparna fäste jag rakt genom pappret med bomullsgarn (twine)


Jag önskar er en härlig dag! 


Inga kommentarer: