tisdag 10 maj 2011

Mer Glitz!

Glitz nya serie "Love Game" kom hem till mig i senaste DT-kitet -helt underbara papper och så roliga att scrappa med! Det blev en lite mer lekfull layout från mig med dessa papper, och jag hittade såklart matchande blommor i Scrap-Perras stora blomsortiment :)

Jag har använt papperna Damask, Poppies och Floral. Jag upptäckte att stickersen från Echo Park passade utmärkt i både färg och stil, så några sådana har fått dekorera layouten - bårder, text och ett par små etiketter.

Dekorerat har jag sen gjort med ett kuvert från Maya Road, små röda Primablommor, söta Primarosor, grå/svarta Primablommor, en stor benvit Primablomma och en fjäril från Pink Paislee, Butterfly Garden.




Fjärilen har jag målat med Distress Stains, Fired brick. Därefter har jag duttat på lite vit akrylfärg och sen mistat hela fjärilen med Glimmer mist, gold. Den ger ett härligt skimmer!



Alfabetet kommer från Basic Grey.


Ha det gott!

Helena

1 kommentar:

Mia KL sa...

Åhh vad snyggt du har gjort allt, och matchat färgerna med fotot helt underbart. Nu blir jag sugen på detta.