tisdag 31 maj 2011

It is true - I love you

Till dagens layout har jag använt vackra papper från Websters pages - Spring Market. Även om jag oftast skapar i lite mildare färgtoner, så gillar jag dessa papper massor och det är roligt att få dekorera med lite starkare färger emellanåt.

Papperna jag använt heter Sweet Jam och Fresh Harvest. En liiiiiten bit Echo Park (lika vackert prickigt som det jag har längst bak, och som är från Websters) har jag med också :)

De röda blommorna är från Prima, men har tyvärr tagit slut i butiken . Jag har också dekorerat med stickers från Websters pages. Bokstäverna till titeln är från Websters pages. Just de jag använt tillhör Spring Market-kollektionen och finns tyvärr inte i butiken, men här och här finns liknande - precis lika vackra - alfabet från Websters.


Ett litet kuvert från Maya Road får kika fram under det prickiga pappret från Echo Park. Jag har dragit en bit floss genom hålet i kuvertet och sen fäst det under papper och blommor.






Ha en härlig scrapvecka!
/Helena

Inga kommentarer: