fredag 6 februari 2015

Project Life v 2

Fredag betyder att det är min tur att inspirera i bloggen.
Men idag blir det inte något kort, utan ett PL uppslag.

Jag har gett mig dän på att det ska fullföljas i år. ;)


Till skillnad mot Mia så har jag en väldigt enkel och avskalad stil. Dels för att jag är sån, även när jag gör kort, som Ni kanske märkt vid det här laget. Men också för att jag inte ska fastna, den fällan har jag gått i redan. Det viktiga för mig är att det blir dokumenterat. Och då lär jag göra det enkelt.



Jag har använt ganska uteslutande Becky Higgins kit.
Jag bryr mig inte så mycket om det kommer från samma serier, men jag håller gärna en enhetlig färg/stil.



Som Ni ser gör jag en hel del jobb på datorn.
Jag har en Canon CP900 så att jag kan skriva ut dom foton jag behöver direkt, i rätt storlek.

Jag skriver även gärna ut direkt på korten från Core kiten, och på fotona.

Som dekorationer gillar jag kork, wood och kartong.
Jag använder även en hel del stickers.

Hoppas Ni tycker om det.
Ha en skön Fredag.


Inga kommentarer: