tisdag 24 februari 2015

Fortfarande vinter!

Ja, det är fortfarande vinter! Sportloven är i full gång!
Därför blir det ännu en vinter-layout från mig!


Jag har använt BoBunnys fina Altitude.
Papprena heter Cozy och Altitude.
Blommorna jag använt kommer från BoBunny, men dem har jag hittat i min egen scraphörna!


Bokstavsstickers och -siffror till titeln hittade jag på stickersarket som hör till serien.
Det är tyvärr slutsålt, men däremot finns förpackningen med knappar som hör till serien
kvar i butiken! Skynda, skynda, innan de också tar slut!


På bakgrundspappret stänkte jag med svart och turkos mist.
Jag har också stämplat med en stämpel från min egen scraphörna.


Fortsätt scrappa era vinterbilder!
Snart är våren och sommaren här, och då blir det dags att plocka fram lite färg! :-)


Inga kommentarer: