måndag 9 februari 2015

Februari... och snart alla hjärtans dag...

Hoppas att ni har det bra så här när vi närmar oss mitten av februari och tiden bara flyger iväg som vanligt. Denna vecka är jag i Stockholm och jobbar och snart är högsäsongen slut för denna gång hos EY. Gått över förväntan ändå för att ha varit borta i 3 år från revisonsyrket. Numera är jag auktoriserad revisor igen så det känns bra.

Vi har äntligen fått in lite nyheter igen och kommer att försöka få hem fler leveranser framöver. Vi har fått hem Simple Stories SNAP Life Documented och Rangers nya Die Ink Pads och Pigments Ink Pads. Jag hoppas att jag får upp lite nyheter ikväll när jag är åter på hotellrummet efter en dag hos kund.

Men jag tänkte ändå inspirera er här i bloggen idag och det råkade bli något som kan passa inför alla hjärtans dag.... Love Yourself. Precis som att det är härligt att ha personer runt omkring sig som man älskar som för min del min man, mina barn och mina vänner och släkt så är det nog så viktigt att älska sig själv. Så min tavla idag är en påminnelse om det.

Jag har jobbat med en 15x15 cm som jag har täckt med Finnabairs crackle medium med guldfärg. I mitten har jag med gel medium limmat fast lite brun Fragments från Stampendous och sedan mistat lite brunt och turkost (Heidi Swapp och Ditress Spray Stain) innan jag limmade fast guldtäckta Thickers.




 Ha en bra vecka och tänk på er själva också på alla hjärtans dag. "Syns" på onsdag igen då jag visar min PL vecka 4.

Inga kommentarer: