onsdag 2 april 2014

Nål och tråd och Project Life vecka 9

Såååå var jag nu äntligen i hyfsad fas med mina veckor.
Som ni märkt har det varit ett lite hoppande hit och dit, men nu blir det inge mer av det ;-) Nu hoppas jag kunna visa vecka för vecka framöver.

Denna vecka har jag iaf sytt lite på mina kort och det gillade jag skarpt! Lite annorlunda, riktigt skoj att göra och det blir snygga detaljer. En härligt kombination helt enkelt!

Har även använt en die från Lawn Fawn med hjärtan i olika storlekar, så fin! 
Fler dies i detta är uppslag är från Technique Tuesday -This arrow card.

Plastfickor blandar jag lite olika och corekit här är MME Moon and Back och Becky Higgins Strawberry.
Mina grön-turkosa enamel dots som jag satt på ett genomskinligt ark hittar du här från MME.
Sugen på lite klädnypor? Dom kan man ju färga in i vilken färg man vill egentligen, bara att ha fantasi.
Washitejpen och datumstämplen är ju dom där "måste":na att ha :-)

Det var allt från mig idag, hoppas ni gillar´t, på återseende!








4 kommentarer:

Velona sa...

Superfint!

Velona sa...

Superfint!

Ann Parknert sa...

Kanoner's! (Dvs jättefint!) ;)
gillade särskilt kortet med stansade hjärtanhål!

Maria sa...

Tusen tack! Och jaa, den där hjärtdien är superfin! Den är så "multi-funktionell" :)