söndag 27 april 2014

Dinosaurer i massor...

I somras när vi var och hälsade på mina föräldrar i Halmstad, så var även den stora världsturnén Dinosaurium på plats. Klart vi skulle gå dit! Gott om gamla ben och fossiler. (Och en hel del plast också förstås.. )  Informationsskärmarna om de olika dinosaurerna lockade stora tjejen mer än sandlådan- där man kunde leta skelettdelar i sanden. Något som lockade den minsta mer.. :)   Vi hade en mycket trevlig och intressant eftermiddag... Mycket att vara 'Nyfiken på'...


Det härliga pappret som jag använt mig av - Knock on woods floor - kommer från K-Design. Det är redan färdigt med de läckra turkosa färgstänken..  Jag har lagt en fotomatta i kraft cardstock, som jag fäste med en washitape i varje sida.  En tejp i annat mönster blev dekoration i övre och nedre motsatta hörnen. Övriga dekorationer är små träfåglar, enameldots, en bit band och en "kläpp" från Prima. Just denna står det Explore på och jag tyckte det passade bra in i temat.. :) 

Jag tackar för titten och önskar er en härlig dag! 


Inga kommentarer: