fredag 6 december 2013

Me!!!

Ibland får jag för mig att göra layouter med foton på mig själv. Eftersom det oftast är jag som är bakom kameran så är det inte så ofta som jag hamnar framför kameran men detta kort har jag tagit som en "selfie" vilket innebär att jag har tagit kortet själv med min Iphone.

På den här layouten så har jag jobbat med massor av olika lager och tekniker och blandar av det jag har lärt mig av Finnabair, Donna Downey och mfl. Men då har jag anpassat det till mig själv.

Först i botten så har jag använt Distress Stain i botten, tillsammans med stämplar, mister, distress ink pad, modeling paste och ett flertal olika stenciler. Jag har valt toner i turkost, brunt, gult, guld, vitt och lite svart också.

Sen har jag en doilie som sista lager och ovanför detta så har jag använt spillbitar av mönstrade papper och sedan foto och massor av blommor som är av flera olika märken. Även här går de i toner av turkost men jag har även lagt in lite grönt.



Ha en bra fredag och helg. Idag kommer vi att packa ihop butiken och förflytta den till Jugansbo Bygdegård där vi kommer ha en pysselträff imorgon. Ifall någon vill anmäla sig sent så går det bra, vi har några platser kvar.

Ingen inlinkz idag - internet inte den bästa i denna storm....

Inga kommentarer: