torsdag 5 december 2013

#4%Ska6&de!+va#förb#2¤annade#:!svårt#.....

...ungefär så lät det när jag gjorde dagens alster....
 
Under nästa vecka kommer ni att få se mycket spännande inlägg då hela teamet provar något nytt.
Någon fick för sig att vi skulle göra någonting som var "utanför ramarna" alltså stiga ut våran normala zon av skapande.
Och jag fick uppgiften att scrappa Clean & Simple... i pastellfärger..... UTAN BLOMMOR!!!
Men hallå?
 
Men med lite vägledning så tror jag att jag lyckades något så när... efter ett antal smällar på fingrarna när jag ville dekorera mera...
Ni vet "ska bara"... Aj! "Men bara en liten"... Aj! "Men om jag"... Aj!....
 
Så här kommer mina två kort.
 
 



 
Papprena kommer från Primas Delight collection och heter Delicate och Discover.
Stämplarna är privata.
Cirklarna kommer från Epiphany Craft som jag satt på andra mönsterpapper och sedan klippt ut.
Bling fick jag ju använda i alla fall ;)
Glossy Accent på fötterna.
 
På återseende och missa inte att spana in alla de andra i teamets utmaningar nästa vecka!
Kram Kattiz
 
 
 
 

1 kommentar:

Åsa aká Scraphorse sa...

Ja men du SER vad bra det gick!!!
Du var ju jätte duktig Kattiz!!!

Vänta bar tills du får se mitt 'kladd alster'! OMG! ;)