lördag 21 december 2013

Belive in Magic, you muggle!

Dan före dan, före dan, före dopparedan! :)


Snart är det dags! Julen är här. Visst är det härligt?! Jag behåller gärna magin kring julen. Hoppas du försöker göra det du också.


I botten är det en mop up page med färg som jag fick över då jag målade den där tomtetjejen för några veckor sedan.  Jag använde en plastficka som palett, och den vänte jag bara på ner mot den här sidan och tryckte till lite på några ställen.

Det är en hejdundrande blandning av olika akrylfärger, så som Golden, Deco Art och Lumiere. 


Texten är ett citat från Sheldon i "The Big Bang Theory". Så bra sagt!

Jag har jobbat med ett titelkort från SNAP, vita thickers, glitter, gel medium och en svart penna. 


På vissa ställen så blev färgen ganska tjock, men jag gav den tid att torka. Och visst blev det en läcker struktur? :)

Ta nu ett djupt andetag, och njut av att det är jul! Det tänker jag göra. :)

GOD JUL!

Inga kommentarer: