måndag 23 december 2013

God Jul!

Så då är det dagen innan julafton, för många en väntans dag eller en förflyttningsdag. För oss på Scrap-Perra så kommer vi att fortsätta inventeringen och skicka några paket, innan vi tar julledig, Vi kommer att vara åter den 8 jan.

För mig är julen en högtid med mycket god mat och umgås med släkt och vänner. En del av er vet att jag älskar matlagning och bakning, så nu inför julen har jag fått pyssla och fixa i köket,det är kanske där jag har mitt kreativ skapande.

Nu hoppas jag att ni får en julhelg med massa Scrap-klappar, och att ni hinner koppla av med lite ledighet. Har ni långtråkigt under mellandagarna så kan ni alltid kika in i webshopen. Vi håller på att fylla på vår Outlet kategori, vi behöver lite hjälp med att städa ur lite gammalt för att få plats med allt nytt som kommer under 2014, så där finner ni saker som vi inte kommer fylla på igen.

Vi har också lite också en katerogi som heter Mellandagsrea där kommer vi att fylla på produkter löpande under dagarna. Rean pågår till den 8 januari åtminstone och kan bli längre tills vi hinner ta bort mellandagspriset.

Men nu från oss till ALLA ER, ha en riktigt God jul!
Kram på er!!
Perra

Inga kommentarer: