onsdag 16 april 2014

Vecka 11, Miis Project Life

Redan inne i min vecka 11 i mitt PL-skapande och oj vad skoj det är!
Varje kort, varje journaling, varje foto är lika kul att göra...
Att hitta på text till korten, välja färger som matchar och tänka tillbaka till just den veckan då vi gjorde just "det" jaa ni förstår hur jag menar :)
Ville bara få ur mig vad otroligt roligt sätt det här är att behålla sina minnen på :)

Denna vecka har jag oxå sytt i mitt titelkort. Texten "2014" blev med färger jag gillar och som jag tycker gör en glad! Har använt mig mestadels av kit från "Moon and Back".
Det har även hänt en hel del så jag har även med en insertsficka med extrafoton i. Dock blev dekorationerna lite väl stora så den ser lite bullig ut, men det får vara så för denna gång.

Det var allt från mig, ses nästa vecka igen!












Inga kommentarer: