söndag 13 april 2014

Barndops-foto

Vi var i början av året på barndop. Som alltid en gullig tillställning, eftersom huvudpersonen är så bedårande söt. Alltid.. :) Oavsett sällskap, liksom..


Vi fick ett fint tackkort med detta foto i och jag stod här och kunde inte med mig att kasta det. Och det syns ju inte om det bara ligger kvar i kuvertet. Jag har med andra ord slaktat det tackkort som kom, och använt delar av det - inklusive fotografiet- till min layout.  (Den rosa kakser0vetten med band och hjärtknapp kommer också från tackkortet)

Det fina svarta pappret som är fyllt med hjärtan, kommer från Crate papers serie Love Notes, liksom de andra två pappren jag har använt. Namnet, Moa, har jag stansat ut med den stora dien, Wordplay, från Tim Holtz.

I övrigt har jag använt rosa twine, lite små blommor, enameldots och en "velvet trinket".

Och detta är ju ett sätt att bevara tackkortet också, så att det syns istället för att bara hamna i ett skåp någonstans, innan det sorteras bort helt..  (men, ja, jag har lite dåligt samvete ändå....)

Ha en härlig söndag och ett härlig påsklov! 


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken vacker layout! Jag skulle bara bli glad o hedrad om nån gjorde en fin lo av mitt tackkort... :)