tisdag 8 april 2014

En ny fin cykel

Nu är ju våren definitivt på väg! Och ett vårtecken är väl att man plockar fram cykeln?! 
Jag plockade fram ett foto av äldsta sonen då han fått en ny cykel för några år sen, och gjorde en layout med det!


Jag byggde upp två olika kluster med foton, papper och dekorationer.
Det släta, vita cardstocket piffade jag till med hjälp av mist från Heidi Swapp som jag kladdade och stänkte ut. Seafoam heter just denna nyans.
Jag använde också svart Distress-dyna genom en läcker stencil som heter Dot Fade från Tim Holtz för att skapa prick-mönstret.

De mönsterpapper jag använt är Kick Ball från American Crafts (det med cyklar), och To The Moon And Back från Studio Calico (det ljusblå med stjärnor).

Dekorationerna ni ser är knallrosa Enamel dots från Freckled Fawn, en söt Flair badge från American Crafts (tyvärr slut i butiken, men du hittar andra Flairs HÄR!).


Jag har också dekorerat med en stor, grön blomma från Petaloo som jag sprayade lite extra grön, en fin metalldekoration från Prima, en trädekoration (Wood veneer) från Crate Paper och en tygklädd brad från American Crafts.

Glöm inte bort april månads utmaning! Du hittar den i forumet!

Tack för idag!


Inga kommentarer: