söndag 11 mars 2012

Ett roligt foto!

Jag fick ett himla kul foto på min Felix från en bekantskap.  Det är taget med ett sk fisheye objektiv. Blir en lite rolig effekt. Själv säger han att han fick en otroligt stor näsa, och det kan han ju ha rätt i förstås.. :)  I alla fall från denna vinkeln..  *haha*

Jag fick i mina händer det underbara papperskitet "This & That - Charming" från Echo Park Papers. Det kom faktiskt två olika serier som heter This & That. En "pojkig" Charming och en "flickig" Graceful. Båda är lika fina!

Till bakgrund använde jag Yardstick och till fotomatta Instamatic, det sitter en bit av det pappret med andra sidan upp bakom de små tagskorten..  Det randiga pappret heter Signs och det slår mig nu att jag genomgående har använt "baksidor" på papprena.. :)  Det går ju bra det med.. Stickersarket som följer med har jag använt, liksom arket där alfabetet är med från samma serie. Jag har även använt mig av de sk "layered chipboards" som finns...  Några få blommor från Prima och en brad som ser ut som en prisrosett.. 

Här är en närmre bild på mitt textcollage: 
 Översta textrutan (One of a kind) kommer från stickersarket och dennästa, den det står "Funny" på, kommer från pappersarket Primer. Den nedersta stämmer så bra in (även här!)  och är skuren ur journalingarket från kitet.

Och Ja, han vet att jag bloggar den.. Han har slutat protestera.. :) På just detta fotot så kände inte hans småsyskon igen honom så då var det inte hela världen..

Jag hoppas ni har en härlig söndag!  

Inga kommentarer: