måndag 30 januari 2012

Måndag igen!

Ännu en härlig måndag på jobbet! Jag måste bara få skryta med att jag älskar mitt jobb, och då spelar det ingen roll att det är måndag!

Denna måndag är lite roligare än andra dagar, för idag har det blivit klart att vi anställer Anders på heltid from 1:a feburari. Tanken är att han ska sköta forumet och webshopen, så nu ska alla nyheter komma upp fortare i webshopen!!! Anders kommer att avlasta mig så att jag kan få mer tid till att hitta roliga nyheter! Så detta kommer att gynna er också med flera produkter att välja mellan!

Förutom denna nyhet så kommer det också in lite nyheter i webshopen också vi fick en leverans i fredags med bla spellbinders, fina bokstäver från ruby rock it, Tim Holtz stämplar och olika dekorationer från Tim Holtz, påfyllning av "gamla" produkter. Det mest av det finns redan i webshopen men mer ska upp. Denna vecka väntar vi på lite nyheter från Reprint!

Ha nu en underbar vecka och låt er inspireras av DT under veckan!!!!

Inga kommentarer: