tisdag 17 januari 2012

Basic Grey - Pyrus...

Som Perra skrev igår så har vi i DT-gänget blivit utmanade med en Basic Grey vecka!
Jätteskoj och väldigt spännande att få se alla olika alster under veckan.

Jag börjar med serien Pyrus.
En murrig höstlik serie i oranga,bruna och gröna färger.


Jag har använt pappren Perry och Rosales och skurit små bitar för att bilda ett Lapptäckes-mönster.
Alla småbitar är dessutom distressade med Walnut Stain på kanterna.


I serien finns också ett matchande set med Element Stickers.
Jag har använt en stickers i form av en blomma tillsammans med en matchande text.
Texten har jag först klistrat på ett cardstock och sedan monterat med distanskuddar.

Här har jag också dekorerat med lite band och en knapp.


Insidan har jag dekorerat i samma stil, här med papper Rosales, lite stickers och samma band och knapp.

Glöm inte titta in i morgon igen och kolla på vad Webmosterhelene hittar på!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Snyggt Åsa! Jag gillar rutorna på framsidan!

Pysselfröken sa...

Vackert!