fredag 14 februari 2014

Romaniskt med mig och maken...

Jag tänkte visa en layout med mig och maken idag. Vi hade en romantisk eftermiddag/kväll utan barnen - vi kallade det för en date men barnen tyckte att då vi var gifta så kunde det inte vara en date så de kallade det för en vuxenträff utan barnen. :)

Vi hade en eftermiddag då vi först åt middag på Jensens Böfhus - kortet nedan är taget där när vi väntade på att få ett bord. Sen var vi på konserthuset och såg Batra och Robin. Det var en julklapp till maken.

Jag har valt att använda K-Designs nya papper - Spring Fling. Har ett papper i botten och sedan bakom fotot som jag har skrivit ut i svart/vit för att inte färgerna skulle störa.

Bakgrundspappret har jag skapat lite struktur på genom att använda Distress Ink pad genom stenciler (ni missar väl inte rean vi har på stencilerna i Outlet-kategorin) och även lite Heidi Swapp mister.

Lite wood veneers som dekoration och så har jag stansat ut lite pilar och cirklar med de nya dies vi har från My Favorite Things.
 Datumstämpeln använder jag ofta för att få till dokumentation om när det är taget.
Idag åker hela familjen till Birmingham för att dels ha lite semester men även vara med på en inköpsmässa som finns där. Vi får se om vi hittar några roliga intryck. Det betyder att beställningar gjorda idag och till och med tisdag inte kommer kunna hanteras förrän onsdag nästa vecka då vi är åter i tjänst. Men det går självklart att beställa så tar vi dem i tur och ordning.

Vi har även MASSOR av nytt som kommer och förhoppningsvis resten av PL produkter som ännu inte har kommit.


Inga kommentarer: