onsdag 5 februari 2014

Printshop med Studio Calico....

Jag måste säga att Studio Calicos serie "Printshop" är bland det läckraste jag sett på länge! Wow!! Det är massor med roliga papper i serien!!

Idag har jag varit otraditionell och scrappat en rosa sida om min då nyfödde lille son.... Jajamensan! Jag älskar färgen rosa och bryr mig inte om jag scrappar rosa sidor till mina grabbar....

Jag har skurit ner det mönstrade pappret ca 1,5 inch på två sidor och sedan limmat fast det på ett vitt cardstock. Jag tog en spillbit av vit cardstock och satte fast över det mönstrade pappret, för att mina stickers skulle synas när jag satte fast dom. När allt var klart pluttade jag ut lite enamel dots och stänkte ut turkos mist....






Ha en fantastisk dag!
/Helene - webmosterhelene


Inga kommentarer: