måndag 12 mars 2012

Malena gäst-dt

Hej!
Jag har fått förmånen att vara gäst-dt här hos Scrap-Perra under mars och april. Det ska bli en rolig utmaning att få skapa med spännande produkter från butiken. Det ska också bli roligt att stifta bekantskap med Scrap-Perras bloggläsare och kunder.
Jag hade förmånen att shoppa i butiken live i helgen och få träffa hela familjen under Linköpingsträffen. Jag fick välja några papper från Theresa Collins nya serier och jag föll som en fura för den här serien i blått som heter Every Day Moments. Det är flera härliga dubbelsidiga papper i serien och ett ark med stickersdekorationer.

Jag längtar efter sommaren nu så jag blev väldigt lycklig när jag hittade ett favoritfoto på lillsonen från i somras. Den där minen är så typisk min son och det är en min som man blir så glad av att se.

Jag har lekt med färg som jag stänkt i bakgrunden. Jag har jobbat med lager på lager med olika papper och den fantastiska ostduken.
Den gula bården och den lilla taben kommer från stickersarket från Teresa Collins. Blomman är tillverkad av Prima och alldeles ny den med.För mig som inte är en blomfantast blev de här blommorna riktiga favoriter - så små, diskreta men ändå det som gör det där lilla extra på layouten.

Håll utikik i webshopen efter papper och dekorationer från Teresa Collins!!







// Malena

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Vad roligt att du gästar oss, Malena!! Och den här sidan är såååå fin, fotot på Samuel är sött!!