torsdag 12 mars 2015

Trend spaning inför våren...


Trend känslig är nog inte ett ord som stämmer in till 100 % på mig. Jag behöver oftast en period för eftertanke innan jag fastnar för något. Kanske för att vänja mig vid en ny stil. Men ibland faller även jag dit ordentligt. Jag tycker verkligen om färgen Kraft på cardstock och under vintern har jag upptäckt hur fint det blir tillsammans med guld. I veckan var jag och köpte nya vårskor på en av de större kedjorna och såg då att hela deras skyltning av skor var i just Kraft, vitt och guld. Gissa om jag kände mig trendig då!


Därför tänkte jag visa ett "mycket trendigt" kort som jag har gjort till en av mina väninnor.
De  mönstrade papperna kommer från Teresa Collins, glittret och pärlorna kommer från Prima och jag har fäst dit dem med multimedium.


På den vita vimpeln i vitt cardstock har jag fäst dit Distress Stickles Dry Glitter, Clear Rock Candy genom en stencil som kommer från Tim Holtz. Flashcard med text kommer från Jillibean Soup.


Den 26/3 har vi kurs i olika kortviknings tekniker, du hittar kursinfo här.



Happy Scrapping!

Therese





Inga kommentarer: