söndag 15 mars 2015

Goofy!

Lite galen tyckte jag allt han var, när han fyllde både min padda och min mobiltelefon med mängder av bilder. Faktiskt närmre 100 stycken. Då får han också acceptera att jag använder dem. Eller hur?


Här har jag använt papper från AC Serendipity Dear Lizzy,
På bakgrunden, Good vibes, har jag använt en mask och gul dylusions. Och lite annan mist att stänka med för kontraster.
Det rosa härliga pappret, One fine day, har jag skurit i 1" breda remsor en bit upp och sedan rullat dem. Och fäst med tejp. Det var svårt att få dem att sitta kvar, så det är MYCKET tejp.. :)  Baksidan matchar ju i färgerna automatiskt, så det är ju inga problem..
Blommorna är från Prima. Enameldotsen från Titeln är från en Big Alpha die från Tim Holtz och så har jag använt en Big Pitt penna att rita ramarna och under titeln med. Spetsen kommer från mina egna lådor..

Jag önskar er en härlig dag!

Inga kommentarer: